La glàndula d’Ícar

La glàndula d’Ícar

Miquel Cabal Guarro

Mai Més

L’autora presenta aquest conjunt de relats amb el subtítol «Llibre de les metamorfosis». Ambientades en un temps que és gairebé avui, i un lloc que és gairebé a qualsevol lloc, les històries d’Anna Starobínets no són ni ciència-ficció ni realisme màgic, sinó que combinen elements d’ambdós.

Una operació quirúrgica rutinària que fa que els homes siguin «més agradables» té efectes socials imprevistos. Dos misteriosos productors de pel·lícules ofereixen a un guionista la seva primera gran oportunitat, però no són el que semblen. Una netejadora de l’hospital és testimoni dels experiments d’un metge amb la metamorfosi. Una mainadera electrònica es fa càrrec de la vida familiar, de mala manera..

  • ISBN: 978-84-126144-3-5
  • 208 pàgines
  • Publicat: gener 2023
  • Dimensions: 15 x 23 cm
  • Format: Rústica amb solapes
  • Col·lecció: Mai Més
  • Col·lecció: Nüwa
  • Gènere: Gèneres fantàstics
  • Gènere: Narrativa
  • Preu paper: 20.50 €

Què en diuen

«Escriu com un Gógol que hagués viatjat al futur per llegir Philip K. Dick i crear les seves pròpies obres de culte fantàsticopolítiques.»