Els nostres infinits dies comptats

Els nostres infinits dies comptats

Josefina Caball

Editorial Les Hores

Comparteix

Guanyadora del Desmond Elliott Prize

La Peggy Hillcoat té vuit anys quan el seu pare, en James, obsessionat per la supervivència, la porta a una cabana aïllada enmig d’un bosc remot i la convenç que la resta del món ha estat destruïda.

En les profunditats d’aquest bosc desert, la Peggy i en James construeixen una vida per a ells sols. Reparen la cabana, es banyen al riu, cacen i recullen aliments els estius i gairebé es moren de gana els hiverns crus i freds. S’orienten només pel sol i les estacions de l’any.

Nou anys després, la Peggy troba un parell de botes al bosc i s’obsessiona per buscar-ne l’amo. Sense voler-ho, comença a descobrir i a entendre la sèrie d’esdeveniments que la van portar a viure al bosc amb el seu pare. És aleshores quan pren consciència de la força que necessita per tornar a casa i retrobar la seva mare, que creia que s’havia mort.

Quan la Peggy es reincorpora a la civilització, la mare voldrà saber la veritat de la seva experiència i el secret que la Peggy amaga amb ella des d’aleshores.

Claire Fuller ens introdueix en la història d’un home dolgut que opta per desaparèixer del món arrossegant la filla en la seva bogeria. Una reflexió sobre els efectes de l’engany, la manipulació, la mentida i l’aïllament.

La novel·la s’ha traduït a 14 llengües

ISBN: 978-84-129016-7-2
312 pàgines
Publicat: maig 2025
Dimensions: 14 x 21 cm
Format: Rústica amb solapes
Col·lecció: Les Hores
Gènere: Narrativa
Preu paper: 21.50 €

Què en diuen

Un triomf

Extraordinària. Apassionant des de la primera frase. Fuller escriu amb una senzillesa àgil y sap trobar la bellesa al mig del terror.